Beste NUV-leden,

Wij zijn er klaar voor. Zaterdag 28 september 2019 is het zover: de grote reünie. Het volgende is onder andere geregeld. Een zaal, catering, stands met informatie, re-enactment, goede bewijzering naar de ontmoetingspunten voor de diverse posten, een film, opvang door studenten, muziek en een korte openingsceremonie.

We hebben nog een paar plaatsen over en tot woensdag 25 september 2019 om 18.00 uur kunnen NUV leden zich voor € 15 p.p. inschrijven via de website. Niet-leden betalen € 30 p.p. Het verschil tussen die prijzen zit hem vooral in het feit dat het bestuur van de NUV in de afgelopen 5 jaar vanuit de contributiebijdrages, geld heeft gespaard voor deze reünie. Vijf jaar geleden heeft het bestuur namelijk een aanzienlijke reductie in kosten gerealiseerd. Toen is door de ALV besloten om niet de contributie te verlagen, maar om te sparen voor de reünie. Vandaar.

Na woensdag 18.00 uur is er alleen nog maar de mogelijkheid om te betalen aan de kassa in de evenementenhal. Dan kosten de kaarten € 35 p.p.. Dat is veel duurder. Maar dat is vooral het gevolg van het feit dat we daarvoor een kassa en personeel moeten inhuren. Dus als je slim bent....

De reünie wordt gehouden op het evenementencentrum Breepark, Bavelseparklaan 4817 ZX te Breda. Breepark ligt aan de A27.

Met de auto:
Vanuit het zuiden: pak afslag 15. Bovenaan rechtsaf, op de rotonde linksaf. Je wordt daar opgevangen en doorverwezen naar een parkeerplaats.
Vanuit het noorden: pak afslag 15. Bovenaan rechtsaf, op de rotonde linksaf. Je wordt daar opgevangen en doorverwezen naar een parkeerplaats.

Met openbaar vervoer.
Uitstappen op station Breda Centraal. De trappen afdalen en aan de noordkant staan vanaf circa 09.30 uur tot 12.00 uur gratis bussen van TCR klaar. Reistijd circa 10 minuten. Mochten die bussen nou vol zitten, dan kun je ook met de reguliere buslijnen van Arriva naar Breepark: lijnen 130, 131, 325, 326 en 327. Reistijd circa 15 minuten. Vanaf 17.00 uur rijden de pendelbussen weer terug.
Je kunt ook uitstappen op het station Tilburg Centraal. Vandaar lopen buslijnen van Arriva 131 en 327 via Breepark naar Breda. Die doen er overigens ongeveer een uur over.  Het gebruik van deze bussen is natuurlijk niet gratis.

De avontuurlijke optie: rij naar Breda International Airport (Pastoor van Breugelstraat 93, 4744 RC Bosschenhoofd) en regel daar een tandemsprong. Vluchttijd circa 9 minuten, kosten circa € 335 p.p.

Wij hopen jullie allen op 28 september te kunnen begroeten.

Groeten,

Sjaak Duine  Hans van Lent
Voorzitter SUR  Vice voorzitter SUR

Oproepen