Laatste 6 geplaatste artikelen

Beste UNIFIL- ers,MTT2020

Op 16 mei 2020 gaat de 4e motortoertocht van de vereniging plaatsvinden. We gaan binnenkort met de organisatie beginnen en we willen er weer een hele mooie dag van maken.

Het is een traditie geworden om deze dag op de derde zaterdag van mei te organiseren. Wie kunnen meerijden?  UNIFIL-ers en het maakt niet uit of lid je bent van de NUV. En mensen vanuit de eerste lijn. Dat betekent je partner of je kinderen.

EchosHomeBaanZulu3ALGEMENE LEDENVERGADERING VAN DE NUV
DIE GEHOUDEN WORDT OP ZATERDAG 4 APRIL 2020

IN DE ECHOS HOME BAAN ZULU HARSKAMP – OTTERLOSEWEG 12 - A
DAARNA IS ER DE JAARBIJEENKOMST
Alle leden van de Nederlandse UNIFIL Vereniging (NUV) worden uitgenodigd om aanwezig te zijn op deze Algemene Leden Vergadering (ALV)

NLVD2019Beste UNIFIL 'ers,

Het is weer mogelijk om je via de website van het veteraneninstituut aan te melden voor de NLVD 2020, die dit jaar gehouden wordt op zaterdag 27 juni. Je dient je dus aan te melden op www.veteraneninstituut.nl en in te loggen op je eigen '"MIJN VI" . Heb je jezelf nog niet geregistreerd op de VI site dan moet je dit dus eerst doen.

Wanneer je bent ingelogd op "Mijn VI" dan ga je naar EVENEMENTEN en kies je voor Overzicht.

Wanneer je Overzicht hebt aangeklikt kom je in een

DikkeDafWageningenBeste UNIFIL'ers,

Via onderstaande knop kunt u zich aanmelding voor bevrijdingsdag 5 mei te Wageningen. Het is belangrijk dat jullie je aanmelden want zonder aanmelding zijn er geen consumptiebonnen en LUPA voor jullie gereserveerd.
Op dit moment heb ik van de organisatie Wageningen '45 nog geen programma mogen ontvangen , deze volgt zodra deze bekend wordt gemaakt.  Bevrijdingsdag 5 mei te Wageningen is traditiegetrouw een evenement waar veel UNIFIL'ers naar toe gaan. Dit jaar is het 75 jaar bevrijding en worden er extra veel bezoekers verwacht. Ik
...

cropped cropped militairhouding2Via de BA Bart Lambriks van het 44 ste Painfbat is het verzoek binnengekomen of de NUV met een detachement aanwezig kan zijn op 15 April 2019 in Leeuwarden wanneer er een beëdiging van militairen gaat plaatsvinden. Dit gaat gepaard met de nodige ceremonieel en het is een hele eer dat we hiervoor gevraagd worden. Hartstikke leuk om hieraan deel te nemen en dus mee te maken.

Het programma volgt nog. Meestal vindt de beëdiging plaats aan het begin van de middag, volgt er een receptie en aan het einde van de middag gaat een ieder weer naar huis. Een

...

In samenwerking met het Veteranen Ontmoetingscentrum in Eefde willen we graag een leuk weekend organiseren. Omdat dit jaar de Libanondag te Doetinchem niet door gaat is dit een leuk alternatief.

Het is de bedoeling dat we een Static gaan opbouwen: roadblock, grote set, Nekaf + aanhanger, media boogtent, keuken + boogtent en losse boogtenten. Het is de bedoeling er een evenement van te maken van twee dagen. Wil je dus tweedagen blijven dan graag een slaapzak meebrengen zodat je in de boogtent op een veldbed kan slapen. ( oude tijden herleven !!). Het zal zaterdagmorgen opbouwen worden ( als er genoeg animo is kan de vrijdagavond 17 april ook !) en dan zondagmiddag weer afbreken.

Ik heb van verschillende UNIFIL ' ers begrepen dat

Waarom deze Vereniging

Een vereniging van en voor Unifillers.

nuv-home-waarom.png

De Nederlandse UNIFIL Vereniging (NUV)

is in 1999 opgericht en is in principe alleen vóór UNIFIL-militairen, Dutchbatt en Dutch Infantry Coy en hun familieleden. Te midden van het woud aan kleine organisaties vond men toen de tijd rijp voor een grote en vooral autonome club waar men elkaars taal spreekt en elkaar begrijpt. De vereniging is ingeschreven in het Defensie Reünieregister Veteranenorganisaties en lid van het Veteranenplatform, de instantie waarbij alle veteranengroepen zijn aangesloten. Dit bevordert de onderlinge saamhorigheid, en komt belangenbehartiging ten goede.

Jaarkalender wordt Tijdlijn

De jaarkalender behoort tot het verleden, daarvoor in de plaats introduceren we de "Tijdlijn".
De Tijdlijn is terug te vinden in het hoofdmenu aan de bovenzijde van het scherm en zal regelmatig worden bijgewerkt.
De blokken in de tijdlijn hebben een link(indien aanwezig) naar de Agenda.

Dubbel Vier

DV HomeDe Nederlandse UNIFIL Vereniging heeft een eigen verenigingsblad genaamd Dubbel Vier dat vier keer per jaar uitkomt. De bedoeling van dit blad is; het onderling contact, het verstrekken van informatie, opinie en overige wetenswaardigheden van en over Unifillers.

Lotto
VFonds
Aalbers | Wico
Recogtech
Bank Giro Loterij
Veteraneninstituut
Landelijk Zorgsysteem voor Veteranen
Consolid

Deze website is beveiligd door RSFirewall!, de firewall oplossing voor Joomla!
Copyright © 2020. Alle rechten voorbehouden.
De inhoud van deze website is auteursrechtelijk beschermd.
Created & Designed by WEBDIEZAIN