DV-2009-1

Dubbel Vier NuDV-79

Dubbel Vier Toen

De Nederlandse UNIFIL Vereniging heeft een eigen verenigingsblad genaamd Dubbel Vier dat vier keer per jaar uitkomt.
De bedoeling van dit blad is; het onderling contact, het verstrekken van informatie, opinie en overige wetenswaardigheden van en over Unifillers

Op deze pagina ziet u het blad zoals het heden ten dage verschijnt. Toen met vier, acht of twaalf pagina's, nu met 36 pagina's en een oplage van 1.375 stuks.
Toen verscheen het blad wekelijks, nu vier maal per jaar, in maart, juni, september en december.

Als contributie betalend lid van van de Nederlandse Unifil Vereniging, krijgt u het blad Dubbel Vier 4x per jaar thuis gestuurd. Met ingang van 1 Januari 2017 bedraagt de contributie € 26,00 per jaar. Donateurs die het zelfde bedrag betalen krijgen ook de Dubbel Vier thuis gestuurd. U kunt zich opgeven als lid / donateur bij onze ledenadministrateur Sjak Neelen met deze  LINK

2019 1Het laatst verschenen Nummer: Jaargang 20  Nr: 1 - editie maart 2019. Zijnde 36 pagina's. In dit nummer o.a. de onderstaande artikelen.

Foto op de cover: logo van de 4e grote UNIFIL Reunie 28 september in Breda, ontwerp Hans van Lent

- 4e Grote UNIFIL Reünie 28 september 2019, Breepark Breda

- Uitnodiging en Agenda ALV 2019, 6 april 2019 Harskamp

- In gesprek met de Libanese ambassadeur zijne excellentie de heer Isa

- Galerie der eenjarigen, door Gerard van Leeuwen

- It's me Amy... A story of hope van vredesduif Henry Duijvestijn.

- van de voorzitter (a.i.)

Uiterste inleverdatum artikelen voor Dubbel Vier Nr 2; is 17 mei 2019.

Redactie Dubbel Vier:  redactie@unifilvereniging.nl

De toekomstige deadlines voor inlevering copy voor een ieder die een bijdrage wil leveren aan ons verenigingsblad is voor de editie: Dubbel Vier 3-2019:  aanleveren voor 17-08-2019 en voor de 04-2019 voor 17-11-2019. We zitten met een strak productieschema bij onze drukker. Later aangeleverd materiaal kunnen we niet meer plaatsen.

Copy gelieve rechtstreeks aan te leveren bij onze redactie. Voor perfecte foto's in de Dubbel Vier benodigen wij foto's met een hoge resolutie. Liefst van 1 Mb of groter. Foto's verstuurd met WhatsApp of afkomstig van Facebook zijn niet geschikt qua resolutie.

Onze redacteur Kees met zijn freelance schrijvers zijn altijd op zoek naar verhalen over nu en toen !

Whe-dont-remember-the-Days-Only-the-Moments

Datum : 3 juni 2019