Erik Kuiper krijgt gouden draagspeld opgespeld.

Voordat het UNIFIL peloton in OudGroen zou gaan deelnemen aan het Bevrijdingsdefilé in Wageningen is DubbelVier hoofdredacteur Erik Kuiper in het zonnetje gezet. De Algemene Leden Vergadering heeft op 22 april op initiatief van het bestuur ermee ingestemd om Erik het Erelidmaatschap van de vereniging te verlenen. Ten overstaan van de aanwezige leden in het Delmonte Arboretum in Wageningen is aan Erik de oorkonde overhandigd en is hem de gouden draagspeld opgespeld.

Sjak Neelen heeft namens de vereniging stil gestaan bij de inzet van Erik. “Zeg je DubbelVier dan bedoel je Erik Kuiper. De enige redacteur. Letterlijk heeft Erik op veel momenten er alleen voor gestaan en de kar getrokken.”, sprak Sjak om vervolgens in te gaan op het moment dat de DubbelVier de huidige uitstraling en professionaliteit kreeg nadat een andere drukkerij was gevonden. Het blad met een beetje groen en blauwe kleuren werd omgevormd tot een blad met glans, heldere kleuren en kwalitatief goede foto’s.
Om gezondheidsredenen moet Erik zijn hoofdredacteurschap helaas neerleggen. Wij wensen Erik een goed herstel toe en danken hem voor zijn tomeloze inzet voor onze vereniging.

346023593 1010391793276163 7685044639226701401 n
Bewegende beelden en geluid staan op Youtube. Met dank aan cameraman Leo Geijsen. Klik om ze te zien op deze LINK.