Afzegging optreden Gemma van Eck

Helaas moeten wij u mededelen dat het aangekondigde concert inclusief het uitgebreide programma van 11 november van (Babe)zangeres Gemma van Eck NIET doorgaat. Dank voor uw belangstelling en (eventuele) aanmelding voor het programma. Helaas zijn wij genoodzaakt het voor die datum af te zeggen. Dat spijt ons zeer. Wij zullen u op de hoogte stellen wanneer een andere datum bekend is en/of wanneer u Gemma bij een ander concert kunt ontmoeten.

Groetend namens de organisatie, Andries de Boer en de UNIFIL Vereniging.

bron 17 oktober 2017

oorspronkelijk artikle:

HERINNERING: het evenement rondom Gemma van Eck, leadzangeres van Babe, de succesvolle meidengroep.

Zij trad in 1980 in Libanon op, en is van plan dit op 11 november in Noordwijk opnieuw te doen. Met een aantrekkelijk en compleet programma, met daarin haar optreden, maar ook twee keer museumbezoek waaronder het Atlantikwall Museum en een goed verzorgde maaltijd. Veteranen onder elkaar, eventueel met partners er bij, een bijzonder evenement. Eigenlijk soort klein reünietje moet het worden, soort weerzien voor old times sake.

Geef je nu, als je er bij wilt zijn, snel op via www.gemmavaneck.eu/ Volgende week moeten we met de organisatie om de tafel over hoe en wat. Dus wees er snel bij.

20171111GvE

fDelen