Het verheugt ons u te kunnen mededelen dat we weer een redacteur hebben voor onze Dubbel Vier.

Nadat onze (oud) redacteur Erik Kuiper is gestopt met het maken van onze DV zijn we naarstig op zoek gegaan naar een redactie die hem gaat opvolgen.

De afgelopen weken hebben we daar een aantal mailtjes en telefoontjes aan besteed. Uiteindelijk hebben we als eerste Kees Hendriks uit IJmuiden gesproken in Houten op 16 mei 2018. Kees gaat aan de slag met het verzamelen van artikelen en foto's voor de volgende DV uitgave. Hij heeft daarbij alle steun van jullie bij nodig.

Zonder kopij wordt er geen DV meer uitgebracht.

Wil je Kees ontmoeten? Dat kan op onze motortoertocht op 19 mei a.s. waar hij aan deelneemt. Maar je kunt hem ook bellen op M 06-465 55 977 of mailen :  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

201807 Hendriks Kees

Als bestuur en leden van de Nederlandse Unifil vereniging zijn we nog steeds op korte termijn naarstig op zoek naar een aantal mensen die het redactie werk met Kees willen oppakken. Dat betekent foto’s (uit het archief) en artikelen verzamelen / schrijven om de volgende uitgave van de DV bij 1.300 leden op de deurmat te krijgen.

Heeft u belangstelling om dit vrijwilligerswerk voor de vereniging te verrichten ? Mail  of bel M 06-21 53 52 05 met Sjak Neelen.