Graag willen we jullie informeren over de nieuwe versie van Unit Victor, de app voor en door veteranen. Ter ere van deze nieuwe versie is de app vorige week officieel door Inspecteur-Generaal van Griensven in ontvangst genomen. Eerder deze week heeft ook het Eindhovens Dagblad hier een artikel aan gewijd.

Via Unit Victor kunnen veteranen contact met elkaar houden in een besloten en vertrouwde omgeving. Hiermee wordt de waardevolle band die ontstaan is tijdens missies versterkt, of hernieuwd. Unit Victor kan een mooie aanvulling zijn op verenigingen en evenementen. We zouden het daarom op prijs stellen als jullie dit nieuws willen verspreiden onder jullie leden.

Ontstaan Unit Victor

Unit Victor is ontstaan vanuit mijn eigen ervaringen. Na 10 jaar beroepsmilitair te zijn geweest, moest ik wennen aan mijn nieuwe leven in de burgermaatschappij. Ook heb ik moeten leren omgaan met gebeurtenissen tijdens de uitzending. Hierdoor weet ik hoe belangrijk het op een later moment kan zijn dat het contact met kameraden blijft bestaan. Met Unit Victor willen we hier op een moderne en laagdrempelige manier gehoor aan geven. De app is gratis, en beschikbaar voor zowel iOS als Android.

Help ons het nieuws te verspreiden

We willen zoveel mogelijk veteranen motiveren de app te gebruiken. Wanneer je met kameraden in contact wilt blijven of komen dan is Unit Victor een leuke en makkelijke manier om dat te doen. En mocht iemand support nodig hebben, dan kun jij er voor hen zijn. Hoe meer mensen de app gebruiken, hoe meer kameraden we met elkaar kunnen verbinden.

Zichtbaarheid voor verenigingen in Unit Victor

In een volgende update willen we verenigingen zichtbaar maken in Unit Victor. Om ook jullie ideeën en behoeften mee te nemen zouden we graag een afspraak met jullie maken om de mogelijkheden te bekijken. Met wie kunnen we hiervoor het beste contact hebben?

Alvast ontzettend bedankt! Mochten jullie meer informatie nodig hebben, laat het ons dan vooral weten. Onderaan deze e-mail kunnen jullie een aantal nuttige links vinden.

Met vriendelijke groeten,

Hans Nagtegaal

Oprichter van No Worries Company

Meer informatie via:

· Download Unit Victor voor iOS

· Download Unit Victor voor Android

· Persbericht “Inspecteur-Generaal der Krijgsmacht ontvangt ‘Unit Victor’, de nieuwe app voor veteranen”

· No Worries Company website

· Uitgebreide achtergrond over ontstaan Unit Victor