NEDERLANDSE UNIFIL VERENIGING

DIE GEHOUDEN WORDT OP ZATERDAG 16 FEBRUARI 2019
IN DE ECHOS HOME BAAN ZULU HARSKAMP – OTTERLOSEWEG 12 - A
DAARNA IS ER DE JAARBIJEENKOMST

Alle leden van de Nederlandse UNIFIL Vereniging (NUV) worden met dit bericht uitgenodigd om aanwezig te zijn op deze Bijzondere Leden Vergadering (BLV) die op 16 februari 2019 wordt gehouden. Iedereen die nog agendapunten en/of te behandelen zaken naar voren wil brengen kan dit doen tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de vergadering (liefst eerder) bij de secretaris Verdi van Hilten, Verlengde Kerkweg 52, 8085 BS Doornspijk, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het bestuur waardeert het zeer als er een grote opkomst is. Vanwege de kosten is het handig om zaken als lunch en consumpties goed te begroten. Wij verzoeken u om uw deelname zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk op 9 februari 2019 op te geven bij de secretaris via de email. Aanvang 11.00 uur, zaal open vanaf 10.00 uur, graag aanmelden daar bij de secretaris voor de presentielijst. De merchandise stand is aanwezig. Om 10.45 uur is er een appel, wordt de vlag gehesen en worden leden die ons zijn ontvallen herdacht. U wordt verzocht uw blauwe baret mee te nemen.

Klik hier voor de presentielijst.

Klik hier voor het concept-verslag.

1. Opening en voorstelrondje

2.a.  Lid van Verdienste

2. b. Jaarverslag door het bestuur van de afgelopen periode, gerealiseerde activiteiten, en activiteiten in de plan-en-uitvoeringsfase  (LINK naar de activiteiten)

3. Presentatie van het adviesrapport door de Adviescommissie.  (LINK naar het adviesrapport)