VOOR 1 mei 2019 aanmelden in MIJN Vi, via www.veteraneninstituut.nl

De Nederlandse Veteranendag vindt dit jaar plaats op zaterdag 29 juni in Den Haag. Jullie kunnen als veteraan deze veteranendag bezoeken, alleen of met je partner. Je kunt ook meelopen in het defilé, plaatsnemen op de tribune of meerijden met een historisch voertuig. Je moet je dan wel op de juiste wijze aanmelden in MIJN Vi.

Het is belangrijk dat jullie je VOOR 1 mei aanmelden in MIJN Vi, via www.veteraneninstituut.nl

Na aanmelding krijg je de treinkaartjes één week voor de activiteit thuisgestuurd en de maaltijdbonnen worden op het Malieveld uitgereikt in de merchandisestand van de NUV. Om teleurstellingen te voorkomen is het belangrijk dat je je tijdig en correct aanmeldt.

Let op: Wanneer je je aanmeldt als bezoeker dan ontvang je geen maaltijdbon. geef dus aan dat je meeloopt!

Je moet aangeven bij welke vereniging je hoort. > kies in de lijst voor de NUV. Kies je een andere vereniging dan gaan daar de maaltijdbonnen heen en ontvang je bij de NUV merchandisestand op het Malieveld niets.

Wil je gebruik maken tribune/rolstoel of historisch voertuig> geef dit dan correct aan bij je opgaaf.

NB. Je kunt op deze pagina van MIJN VI tevens 2 kaartjes van de NS aanvragen waar je als veteraan recht op hebt.

nlvd

De afgelopen jaren hadden we geluk met het mooie weer en ik hoop dat de weergoden ons dit jaar ook weer gunstig gezind zijn. Het is een pracht evenement waar elk jaar vele UNIFIL maten elkaar weer ontmoeten. Ik kijk er al weer naar uit en hoop vele van jullie er weer te ontmoeten.

Met blauwe groet,

Joop Hoek, S3 NUV  M 06-54 63 16 86