Limburg

"Het Elders Hoes"
Aldenhofstraat 13
6431 KA Heerlen/Hoensbroek.
Voor alle veteranen en MIP-gerechtigden uit Limburg, gastbezoek mogelijk uit andere delen van het land.
Wanneer: maandag t/m vrijdag tussen 13.00 en 18.00 uur, zaterdag op afspraak (geen vastgestelde programma's, veteranen kunnen de huiskamer en het informatiecentrum vrij bezoeken, er wordt gratis koffie, thee en fris geserveerd maar géén alcohol). Daarnaast dagprogramma's vanaf 09.00 uur. Bij bijzondere activiteiten worden tijden vooraf bekendgemaakt.
Info: Stichting Ontmoetingscentrum Limburgse Veteranen (OLV), Het Elders Hoes, tel: 045-5281271, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., website: http://www.heteldershoes.nl/.

Klik op foto voor Google Maps locatie

Limburg-venlo Veteranencafé Vrienden van de Schans Venlo e.o. en Venray e.o
Wijkgebouw "De Waeg"
Horsterweg 203
5928 ND Venlo/Blerick..
Voor alle veteranen, oud-militairen, hun partners of hun weduwen.
Wanneer: elke tweede donderdag van de maand van 15.00 tot 20.00 uur.
Info: W. Holla, tel: 077-3824579, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Diny Derks, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Klik op foto voor Google Maps locatie

Whe-dont-remember-the-Days-Only-the-Moments