5 mei 2020 † Marion Schook

Naar aanleiding van onze aandacht voor en bij het overlijden van Marion ontvingen we dit dankbericht:

Namens Juana en mij bedankt voor de condoleances, het medeleven en wat jullie voor Marion in haar leven betekend hebben.
Hier is een laatste boodschap van haar, zo kenmerkend.
Karin.

Marion Schook

MS4

Remember MH17

We ontvingen het bericht dat op 5 mei 2020 na lang aan huis gekluisterd te zijn geweest Marion Schook is overleden. Marion woonde in Hapert (B) en was de weduwe van de in 2008 overleden UNIFIL veteraan Onno Zegveld uit Hapert. Marion was na Onno zijn dood als donateur aan de vereniging verbonden en zeer betrokken bij het wel en wee van alle veteranen. In 2013 ontvingen we van haar de Zegveld schenking.

In april hadden we nog telefonisch contact met haar omdat ons jaarlijks bezoek en bloemetje door Covid-19 uitgesteld moest worden tot een nadere niet genoemde datum. Toen we bij haar naar haar gezondheid informeerde vertelde ze opgewekt dat het goed ging met haar. Ze vertelde wel over haar ziek zijn en de ongemakken, maar we hebben haar nooit horen klagen.

Haar plotselinge overlijden heeft ons geraakt.

Zeer indrukwekkend is dat ze er voor gekozen heeft zelf een afscheidsboodschap aan ons te sturen, met als titel: "Mijn allerlaatste e-mail". Deze is te lezen onderaan dit bericht.

Wij wensen haar familie, vrienden en kennisen uit de veteranenwereld erg veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.

MS1

MS2

Een afgevaardigde van het bestuur die nauw betrokken was bij de contacten met Marion heeft de uitvaart in besloten kring bezocht.

MS3