Aanmelden Nederlandse Veteranendag

NEDERLANDSE VETERANENDAG ZATERDAG 25 JUNI,
AANMELDEN VANAF NU MOGELIJK!

Beste Unifillers,

Op zaterdag 25 juni aanstaande staat de Nederlandse, landelijke, Veteranen dag (NLVD) weer gepland.
Zoals bij voorgaande edities hopen wij ook deze keer op een grote opkomst aan UNIFIL veteranen en deelname van het detachement aan het defilé.

Voor zowel deelname aan het UNIFIL detachement voor het defilé als voor een bezoek aan NLVD op het Malieveld, beiden in Den Haag, is inschrijving via het NL Veteranen Instituut op dit moment mogelijk. Je kunt je hier tot uiterlijk 1 mei aanstaande inschrijven. We adviseren je om niet tot het
laatste moment te wachten. Daarnaast is het ook voor ons als organisatie van belang om tijdig te weten op hoeveel unifillers wij mogen rekenen. Bij aanmelding voor het defilé wordt van je verwacht dat je ook inderdaad meeloopt met het UNIFIL detachement.

Het programma is nagenoeg gelijk aan voorgaande edities van de NLVD en dat geldt ook voor de tenuevoorschriften voor ons UNIFIL detachement. Over deze voorschriften worden jullie later nog door ons geïnformeerd.

Aanmelden gaat als volgt:
1. Ga naar de internetpagina van het NL Veteranen Instituut op https://www.nlveteraneninstituut.nl/
2. Click op het logo linksboven in het scherm.
3. Scroll naar de onderkant van het scherm totdat je het vakje ‘inlog mijn VI’ tegenkomt.
4. Click op ‘inlog mijn VI’ (het is wel van belang is dat je geregistreerd bent bij het VI anders kan je je niet aanmelden. Registreren kan je ook op deze pagina doen).
5. Click op ‘login’ en voer je Login gegevens in en click op ‘login’.
6. Ga naar de kop “Evenementen” en click op ‘overzicht’.
7. En daar clicken op ‘NLVD 2022’ Inschrijven (goed invullen graag, instructies hieronder)

Ik ben lid van een vereniging: JA
Ik wil deelnemen aan de NLVD: JA
Krijgsmachtdeel: Koninklijke Landmacht (CLAS)​
Naam van vereniging: NUV - Nederlandse UNIFIL Vereniging.
Met hoeveel personen kom je begeleider/partner JA / NEE (met partner/begeleider)
Ik loop mee met het defilé: JA / NEE
Ik wil graag een rolstoelplaats: JA / NEE
Ik wil graag een tribuneplaats voor partner: JA / NEE
Ik maak voor mijn vervoer gebruik van: Eigen vervoer / Trein (maak je keuze)
Maaltijdkaart: JA / NEE (alleen voor deelnemers defilé, militair voertuig, rolstoelplaats of tribune)

8. Vergeet na het invullen niet te bevestigen nadat je je inschrijving hebt gecontroleerd !!!

Als je aanmelding goed is gegaan krijgt je per omgaande een bevestigingsmail.
Mocht het aanmelden niet lukken, dan kan het zijn dat je nog niet ingeschreven staat bij het NL Veteranen Instituut. Je moet dit dan eerst regelen voordat je kunt inschrijven voor de NLVD. Inschrijven bij het NL Veteranen Instituut duurt ongeveer 3 weken.

Als je niet op MIJNVI kan komen bel dan naar het NL Veteraneninstituut, telefoonnummer: 088 - 334 0000. Zij kunnen je verder helpen.

Als laatste willen we je vragen om de bevestigingsmail die je na inschrijving ontvangt van het NLVI aan ons door te mailen aan ons secretariaat: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Nog even voor diegene die nog niet eerder hebben meegelopen. Voor deelname aan het defilé met het UNIFIL detachement gelden kledingvoorschriften en éénheid van tenue. Nadere informatie wordt te zijner tijd kenbaar gemaakt via de website en Facebookpagina van de NUV.

Het bestuur van de NUV rekent op een grote opkomst!

NC veteranendag