AANMELDING OEFENING BLAUW KOORD

Beste UNIFILLERS,
Op 28 en 29 maart gaat er weer een oefening blauw koord plaatsvinden op en rondom de kazerne van het 44 stePainfbat te Havelte . Jullie hebben de mogelijkheid om hieraan deel te nemen in tenue " oud groen" . Onze rol is de verbinding te zoeken met de huidige militairen en de dialoog aan te gaan tussen het nu en de wijze waarop wij onze dienstplicht ervaren hebben. Je doet dus zelf niet mee aan de fysieke onderdelen van deze oefening maar bent in een groep dus als veteraan aanwezig. Het is van belang dat je in staat bent om fysiek met een groep mee te lopen. Als het kan het hele parcours van omstreeks 25 km maar dit is geen must. We worden waarschijnlijk weer begeleid door 1 of 2 YP 408 en deze voertuigen ondersteunen ons in onze rol binnen de groepen. Er zullen 8 groepen militairen gaan deelnemen. De mogelijkheid bestaat om op 27 maart in de avond al op de kazerne te verzamelen, drinken we wat met de batstaf en slaap je op de kazerne.
Vindt je het leuk om een keer mee te doen of heb je nog vragen? meldt je aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 0654631686.
met vriendelijk groet
Joop Hoek
coördinator oefening blauw koord.