Container voor Beiroet

Container voor Beiroet 01

Graag willen wij alle donateurs van de actie ´Container voor Beiroet´ voor de ruime steun hartelijk bedanken. De container was op 29 september 2023 geladen in Deventer en vervolgens via Rotterdam verscheept. Hij kwam op schema aan in Beiroet op 22 oktober 2023. Vanaf dat moment is onze vertegenwoordiger druk geweest om de container zo snel mogelijk in te klaren. Mede door de spanningen in het midden oosten wilden wij deze container snel naar de eindbestemming brengen. De actie zelf leverde €4.317 op en daar zat een grote bijdrage van Nederlandse UNIFIL vereniging bij. Op die manier konden wij onder anderen de containerkosten en het inklaren in Beiroet snel afronden.

Maar een nog mooier bedankje voor u zijn de gezichten van stralende kinderen waar aan de eerste serie rugzakken al aan is uitgedeeld!

Alle andere goederen zijn ook al op de verschillende plekken aangeleverd, naast de scholen, bij het weeshuis, de kliniek en de fysiopraktijk. Alleen de rugzakken voor de school in het uiterste zuiden van Libanon, in het voormalige NL UNIFIL uitzend gebied staan nog even in een tijdelijke opslag.

Bestuur Stichting Veteranen voor Libanon

Container voor Beiroet 03