Herdenkingsbijeenkomst Kees van Rijn te Hillegom

Op donderdag 30 november 2023 wordt er in de gemeente Hillegom een Herdenkingsbijeenkomst georganiseerd ter nagedachtenis aan sld. Kees van Rijn, die tijdens zijn uitzending naar Libanon op 21 oktober 1979 te Haris noodlottig om het leven is gekomen. Kees was als telexist ingedeeld bij het verbindingspeloton van het bataljon. Hij werd slechts 19 jaar oud.

In zijn oude woonplaats is een aantal maanden geleden een viaduct ( over de A44 bij de Warmonderdam ) naar Kees van Rijn vernoemd, waaraan tevens de herdenking op 30 november 2023 aandacht geschonken zal worden. Tijdstip is tussen 13:30 en 15:30 uur in het gemeentehuis van Hillegom.

Oude maten van Kees en andere belangstellende UNIFIL veteranen kunnen bij deze herdenking aanwezig zijn. Opgave hiervoor kan tot uiterlijk zaterdag 14 oktober 2023 via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Na aanmelding met naam en emailadres ontvang je een schriftelijke uitnodiging van Defensie en/of de gemeente Hillegom via het opgegeven mailadres.
De gemeente Hillegom laat weten dat zonder opgave geen toegang wordt verleend

Kees van Rijn