Nederlandse UNIFIL Vereniging 25 jaar.

Beste leden,

Onze vereniging bestaat op 14 januari 2024 25 jaar en deze mijlpaal gaan we met z'n allen vieren.

Er zijn UNIFIL Veteranen die vanaf de startdatum op 14 januari 1999 nog steeds lid zijn en hebben onze vereniging zien bloeien tot het punt waar we nu staan met 1350 leden. De vereniging is met zijn tijd meegegroeid en zijn we naast ons verenigingsblad de Dubbel 4 ook te volgen via onze fantastische website en Facebookpagina.

Alles groeit en zo ook onze leeftijd. Bij sommigen is het niet te zien maar we worden elk jaar weer een jaartje ouder en de behoefte om elkaar te blijven ontmoeten wordt groter.

Met groot genoegen nodigen wij jou, als lid, uit om samen met ons het 25-jarig jubileum van de Nederlandse UNIFIL Vereniging te vieren. Een kwart eeuw van toewijding, samenwerking en herinneringen aan onze vredesmissies die de tand des tijds hebben doorstaan.

We gaan ons jubileum vieren op een mooie, gezellige locatie in Bunnik. Deze is makkelijk te bereiken en er is voldoende parkeergelegenheid.

Velen hebben zich reeds aangemeld, al dan niet met partner, en we gaan er met z'n allen onder het genot van een drankje, hapje en goede muziek een hele leuke middag van maken.

Ben je lid, meldt je aan (met partner) via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. want dit 25 jarig jubileum wil je niet missen en vieren met je maten. Doe het op tijd want vol is vol.

Het bestuur van de Nederlandse UNIFIL Vereniging