Uitnodiging bijeenkomst 25-jarig bestaan Nederlandse UNIFIL Vereniging

Zeist, november 2023

Betreft: Uitnodiging bijeenkomst 25-jarig bestaan Nederlandse UNIFIL Vereniging

Geacht lid,

Op 14 januari 2024 is het exact 25 jaar geleden dat de Nederlandse UNIFIL Vereniging werd opgericht met het doel het onderhouden van contacten tussen de voormalige UNIFIL-militairen. Dat doel is bereikt door het organiseren van activiteiten, bijeenkomsten en reünies en het behartigen van de belangen van de leden.

Het bestuur wil graag stil staan bij het bereiken van het zilveren jubileum en nodigt jou en in het bijzonder jouw partner graag uit om deze mijlpaal gezamenlijk te vieren op een bijeenkomst op 14 januari 2024 in Bunnik. Dat willen we doen met een uitgebreide borrel.

Wanneer

Zondag 14 januari 2024

Waar

De Landgoederij

Camminghalaan 30

3981 GH Bunnik

Ontvangst en duur

Vanaf 14:30 uur tot 17:30 uur

Aanmelden

E-mailbericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van naam, vermelding aantal personen en registratienummer defensie

Contacten

Joop Hoek & Rob Deckers

Deze bijeenkomst is exclusief voor de leden van de Nederlandse UNIFIL Vereniging. Daarom verzoeken je vriendelijk je komst eventueel met je partner aan te melden met een e-mailbericht aan het hierboven genoemde e-mailadres.

Graag ontmoeten we jou op deze bijeenkomst.

Met vriendelijke en blauwe groet,

namens het bestuur,

Ronald Bergkamp