UNIFIL Motorrijders tourtocht 18 mei

motorcycle 8077483 1280

Beste motorrijders onder de Unifil Veteranen.
Op de derde zaterdag in mei > 18 mei gaan we weer een mooie motorrit uitzetten voor de motorrijders onder de Unifil Veteranen.
We bestaan dit jaar als NUV 25 jaar en ik hoop op een grote opkomst.

Voor de unifil veteraan die lid is van de NUV is deelname gratis. Voor de overige deelnemers: partners, kinderen en unifil veteranen die geen lid zijn van de NUV, betalen € 10,- pp.
Graag overmaken op NL 80 ABNA 0459 2754 96 t.n.v. j. hoek. ovv motorrit 2024 .

De rit bestaat uit een ontvangst met koffie en gebak, stukje rijden, aangeboden lunch, stukje rijden, afsluitend een drankje en weer veilig naar huis. We gaan er weer een mooie dag van maken dus geef je op via e-mailadres : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 0654631686.

Tevens maak ik graag van de gelegenheid gebruik om aan te geven dat we op 15 juni bij de grote Unifil reunie te Zeewolde een mooie plek reserveren bij de feesttent zodat jullie ook met de motor kunnen komen. Het zou leuk zijn om een mooie grote static te maken  van alle motoren op rij bij de tent en de militaire voertuigen. Dus: meld je aan voor de Reünie 2024 op onze Unifil website. Ook dit gaat een mooie dag worden.

Logo Vfonds
Met blauwe motorgroet,