UNIFIL ONTMOETINGSDAG 2023 te Eindhoven

Op zaterdag 14 oktober 2023 organiseert de Nederlandse UNIFIL Vereniging (NUV) een UNIFIL ontmoetingsdag in VOC de Treffer te Eindhoven.

Deze dag is toegankelijk voor UNIFIL Veteranen (leden en niet leden) en hun partners.

Vanaf 14:00 uur tot 17:30 uur bent u, onder het genot van een hapje en een drankje, van harte welkom in VOC de Treffer, Smitsstraat 17, 5611 HM Eindhoven.

Aanmelden kan tot uiterlijk 6 oktober 2023 via de link naar het aanmeldingsformulier onder dit bericht

Tijdens deze bijeenkomst zal er tevens een overhandiging plaatsvinden van een schilderij waarop de omgekomen sergeant Philip de Koning met een aantal van zijn maten in Libanon staat afgebeeld. De nadrukkelijke wens van de nabestaanden van Philip is om dit schilderij een prominente plaats te geven binnen een veteranen ontmoetingscentrum oid, een wens waaraan wij, als Nederlandse UNIFIL Vereniging i.s.m. het bestuur van de Treffer te Eindhoven graag gehoor geven.

Tevens zullen tijdens deze bijeenkomst de vrijwilligers van onze vereniging persoonlijk worden bedankt voor hun inzet en medewerking bij de vele activiteiten die jaarlijks door de NUV worden georganiseerd en waarbij hun inzet meer dan noodzakelijk is.

U KUNT ZICH HIERVOOR NIET MEER AANMELDEN

Banner Ondersteuning in artikel