UNIFIL Reünie 2024

Zaltbommel,  Augustus 2023

Betreft: UNIFIL Reünie 2024

Beste collega Veteranen,

Wij zijn begonnen met de voorbereidingen voor de UNIFIL Reünie in 2024. En uiteraard moet dat een onvergetelijke dag worden met thema’s als weerzien, herdenken en ontmoeten

Deze editie van de UNIFIL Reünie zal hoogstwaarschijnlijk plaatsvinden in het najaar van 2024. Zodra locatie en de exacte datum bekend is zullen we deze direct publiceren.

Namens de Nederlandse UNIFIL Vereniging ben ik gevraagd om deze editie van de Reünie te organiseren en vorm te geven. Maar dat kan ik uiteraard niet alleen.
Net als in voorgaande edities is er een Stichting opgericht: “Stichting UNIFIL Reünie 2024”, waarvoor we ook bestuursleden zoeken.

Daarnaast zoeken wij mensen die het leuk vinden om iets te organiseren en tevens mensen die in de uitvoering  een bijdrage willen leveren.
Vandaar mijn oproep aan iedereen: Geef je op om van deze dag voor iedereen een onvergetelijke dag te maken.

Naast bestuursleden, een secretaris en een penningmeester, zoeken we mensen die onder andere met de volgende taken aan de slag gaan:

• Ontvangst van de UNIFIL Veteranen: transport, aankleden ontvangst, ticketbureau, opbouw/inrichting van de locatie binnen en buiten;
  • Communicatie: maken van een communicatieplan, berichten plaatsen in Dubbel Vier, maken en versturen van de uitnodiging, enz., enz.;
  • Opzet en  aankleding-inrichting van de locatie: Wie gaan we uitnodigen met stands? Waar komen ze te staan? Hoe richten we de hal in zodat iedereen zijn/haar maten kan vinden?  Maar ook afstemming m.b.t. geluid en licht. Hoe organiseren we de catering enz., enz.?

Staan de organisatietaken die jou aanspreken hier niet genoemd, maar zou je het wel leuk vinden om je bijdrage te leveren aan de organisatie van de Reünie? Schroom dan niet om je aan te melden. Dan kijken we samen wat jouw rol binnen de organisatie kan zijn.

Oproep:

Meld je aan als vrijwilliger  via email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  dan gaan we samen in een leuk team een mooie reünie organiseren.

Aarzel niet en geef je op. Nogmaals: alle handen zijn welkom.

Tot slot, ik kan mij voorstellen dat je met vragen zit over bepaalde zaken, neem dan contact met mij op!

Met blauwe groeten,

Wilko de Vogel