Voor de Unifillers die bij dit regiment hebben gediend.

7 juli 2023
Grote reünie Regiment Van Heutsz

Ter viering van het Koninklijke Vaandelopschrift op het Regimentsvaandel in 2022, organiseert het Regiment Van Heutsz (VVRVH) dit jaar één grote reünie voor Van Heutszers die ooit bij 48 Painfbat RvH, 45 Painfbat RvH, de diverse Infanterie Beveiligings Compagnieën (IBC) of bij 12 Infbat Air Assault RvH heeft gediend. En ook voor diegene van het Regiment die individueel op uitzending is geweest.

Eéns een Van Heutszer, altijd een Van Heutszer. Alle oud-dienstplichtigen en (oud-)beroepsmilitairen die het regiment een warm hart toedragen zijn dit jaar van harte uitgenodigd om aan te sluiten bij een bijzondere activiteit van hun stamregiment.

Het succes van deze reünie zorgt ervoor dat de Veteranen Vereniging Regiment Van Heutsz eens in de 3 jaar een grote reünie gaat organiseren. Dus be there!

Datum                               : vrijdag 7 juli 2023
Locatie                              : Oranjekazerne Schaarsbergen
Tijdstip                              : 15.00 – 22.00 uur
Details                               : via www.vvrvh.nl/reunies

Deelname is 15 euro per persoon, inclusief een Indische maaltijd en enkele consumptiemuntjes. Daarna is drank is op eigen kosten.

Het programma:

15.00 uur:           ontvangst
16.00 uur:           herdenking en toespraak Regiments Commandant, aansluitend aanvang reünie met optredens, museum bezoek en activiteiten
18.00 uur:           blauwe hap
22.00 uur:           einde programma

Aanmelden kan direct via de link hieronder. Ook de bijzonderheden staan hierop vermeld.

Graag tot dan, het moet, dus het kan!

Bestuur Veteranen Vereniging Regiment Van Heutsz