VOORAANKONDIGING ALGEMENE LEDENVERGADERING

De nieuwe aanpassingen van de coronaregels, die ons de achterliggende maanden hebben belemmerd om bijeen te komen, hebben het bestuur doen besluiten om (eindelijk) verantwoord bijeen te kunnen komen.

Vandaar dat het bestuur heeft besloten om een Algemene Ledenvergadering van onze vereniging te houden op zaterdag 3 juli 2021. Locatie voor de vergadering is, in verband met de nog wel geldende voorwaarden, anders dan wij normaal gewend zijn. Wij hebben hiervoor een geschikte vergaderlocatie gevonden, te weten FIGI te Zeist. Aanvangstijd van deze vergadering zal zijn om 10:30 uur (zaal open vanaf 09:45 uur).

Bij het reserveren van de vergaderruimte voor de ALV zijn wij uitgegaan van het aantal leden dat de afgelopen jaren aan een ALV/BLV heeft deelgenomen. De ruimte is afgestemd op dit aantal met daarbij in acht genomen de toepasbaarheid van de coronaregels. Tussentijdse verruiming van de coronaregels betekent dan ook verruiming van het aantal plaatsen op de locatie.

Bij een overgrote opkomst van de leden zal het bestuur in overleg gaan met het zaalverhuurder over de (on)mogelijkheden.

Binnenkort zal u via de post een uitnodiging voor deze vergadering ontvangen met daarbij een deel van de benodigde en relevante stukken. Deze stukken en de eventueel ontbrekende stukken ( uitgezonderd de financiële stukken) vind je ook elders op de website van onze vereniging.

Gelet op de nog steeds geldende maatregelen word je verzocht om je vooraf aan te melden. Dit is mogelijk op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij hopen je zaterdag 3 juli te mogen begroeten.

Het bestuur

J. Hoek