Walk4Veterans 2023

Walk4Veterans2023
Beste Lezer,

De 10e editie van de Walk4Veterans is van start!  We nodigen u van harte uit om mee te doen met de jaarlijkse sponsorwandeltocht voor, door én met Veteranen. Een evenement waarbij finishen niet het belangrijkste is maar vooral het besef van vrijheid én erkenning, waardering en steun voor alle veteranen.

Walk4Veterans 2023:
Tot en met 9 september kunnen deelnemers in het kader van de Walk4Veterans wandelen, fietsen, hardlopen of wat dan ook meer. Elke uitdaging kan ingeschreven worden op het actieplatform van de Walk4Veterans. Sponsoren en laten sponsoren is daarbij 100% veilig en heel eenvoudig. De opbrengst komt ten goede aan diverse projecten voor veteranen zoals bijvoorbeeld de Veteranenhond. Meer informatie vindt u op www.actievoorhelden.nl en in bijgevoegd persbericht.

Wat kunt u doen?

1.    Doe mee als individu.

2.    Stel een eigen team samen en doe samen met uw familie en/of vrienden mee.

3.    Schrijf (Nederlandse Unifil Vereniging in als team en doe samen met uw medeveteranen mee. Zo krijgt uw veteranenorganisatie ook meer zichtbaarheid en bekendheid!

4.    Maak reclame voor de Walk4Veterans en roep anderen op om mee te doen of de boodschap te verspreiden:

Deel de informatie over de Walk4Veterans op uw website en/of op andere (sociale) media en onder uw leden/ mede-veteranen.

Print de poster en hang deze op een zichtbare plaats.

Verspreid het persbericht met instanties die het onderwerp vrijheid hoog in het vaandel hebben.

Wilt u op 9 september individueel of samen met uw medeveteranen meewandelen op onze slotdag bij het Militair Revalidatie Centrum te Doorn? Ook dan schrijft u zich in via onze website:

We zien uw deelname graag tegemoet en wie weet ontmoeten we elkaar op de slotdag in Doorn!

Met vriendelijke groet,

Team Walk4Veterans