Oproep met Spoed: wordt een filmster !

Wij werken momenteeel  aan een tv-commercial, die voorafgaand aan de Veteranendag op 29 juni wordt vertoond op verschillende zenders. De opnames van deze tv-spot zijn gepland op vrijdag 31 mei bij het militair musuem in Soesterberg. En wij kunnen jullie hulp hier erg hard bij gebruiken!

Op die dag willen we een klein defile nabootsen, daarvoor zoeken we ongeveer 20 veteranen die mee willen lopen het defile voor deze opname. Daar hebben we jullie voor nodig! Vind jij, samen met je collega’s, je mede-veteranen, familie en/of vrienden het leuk om mee te doen en op onze filmset te staan? Mail mij! We zijn op zoek naar zowel veteranen die willen meelopen in hun uniform in het defile als publiek in normale burgerkleding die aan de zijkant staan te kijken.

Vind je het leuk om jezelf terug te zien op verschillende tv-zenders, filmopnames mee te maken en een kijkje te nemen bij het militair musuem? Mail dan graag je gegevens naar Nadia, dan neemt ze snel contact met je op om alle details door te nemen. De opname zelf zal ongeveer twee tot drie uur duren en is gepland in de middag, ergens tussen 13.00 en 19.00 uur op vrijdag 31 mei. We hebben een onkosten vergoeding beschikbaar en je reiskosten worden vergoed. Parkeren is gratis en eten en drinken wordt voor iedereen verzorgd. Het museum is ook gratis vrij te bezoeken de rest van de dag.

• Vrijdag 31 mei
  • Opnames van 2 tot 3 uur, gepland tussen 13.00 en 19.00 uur
  • Nationaal Militair Museum, Verlengde Paltzerweg 1, 3768 MX Soest
  • Stuur een mail met je naam, woonplaats en geboortedatum naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Meld je aan via Nadia door een mailtje te sturen, met je naam, woonplaats, geboorte datum en bij voorkeur een foto. Aanmelden kan tot 27 mei. Mocht je vragen hebben kun je ook altijd Nadia mailen.

Every Media - www.everymedia.nl/